sunnuntai 10. elokuuta 2014

Palojoen kaksi päiväiset kisat

Aamulla lähdettiin ajamaan Palojoelle päin. Luokkina oli siis helppo mutka, kv mutka ja korkeushyppy. Mulla oli kaneja jokaisessa luokassa: Bonita oli helpossa ja korkeudessa ja Obelix oli kvssa.
Lauantai! 
 

Helppoa mutkaa Bonita meni 2 virheellä. ja toisella kierroksella tytty meni puhtaasti! Sai vihdoin viimeisen klassauksensa. Tytty sijoittui myös viidenneksi! Oon tosi ilonen että kisaa nyt molempia kveitaa :))

 
Kotona olin päättänyt jo suunnilleen viikkoa aikaisemmin että aijon panostaa todella paljon Obelixin "auttamiseen" esteillä jos hyppäis paremmin. Lämpässä ei kyllä todellakaan näyttänyt lupaavalle.



 
 
 
 
 
Poika pomppi ekan kierroksen 6 virheellä. Paras virhemäärä virallisista kveista siihen asti. Ja oli muuten myös ensimmäinen virallinen kv mutka.


 
 

 
(hehe :´))
Obelix meni toisen kierroksen myös 6 virheellä. Oon oikeesti tosi tyytyväinen tohon pojuun :)
 
Myöhemmin oli siis korkeushyppy. Mulla oli Bonita hyppimässä siinä. Alotuskorkeutta en ollu miettiny yhtää sen tarkemmin joten alotettiin siis tytyn kanssa ihan siitä alimmasta eli 40cm.
 
50cm
55cm
 60cm
65cm
70cm
niiku kuvasta näkyy Bonita ei päässyt tämän  korkeuden yli puhtaasti. Oon todellakin tosi ylpeä mun pikkutytöstä :) Tossa 65cm kohalla näyttää ettei pääse puhtaasti mutta kuva on edestäpäin otettu joten se näyttää väärältä :D
 
Suoraan kisoista menin kanien kanssa siis Kiralle ja Milalle Yöksi. Kanit sai kanilasta aivan uskomattoman hyvän tilan! (kerroshäkki + aitaus). Ja oli muutenkin tosi kivaa! Ensin käytiin siis kaupassa, ja pyöräiltiin 12km...
 
 
Mulla oli siis rikkinäinen pyörä joka vibrasi koko tulomatkan ihan hulluna ja oli ERITTÄIN raskasta polkea :D Nojoo siitäkin selvittiin ja mentiin kyllä siitä suoraan uimaan. Hypyteltiin myös vähän kaneja pienillä esteillä. Sain hypyttää myös jade-kania! Sitä oli kyllä todella kivaa hypyttää.
Käytiin joskus puol 12 aikaan nukkumaan.
 
Sunnuntai!
 
 Ja aamulla kun herättiin tehtiin perus aamujuttuja ja mentiin hakemaan kaneja kanilasta niin Obelix istui avonaisen ikkunan ikkuna laudalla :DDD Onneks ei ollu lähteny mihinkään!
Ja luokkina oli siis kaikki suorat. Mulla oli molemmat kanit siis kv suorassa.
 
 

 

 
Eka kierros mentiin siis 3 virheellä.
 
 


 
 

 
Toisellakin kierroksella tuli siis 3 virhettä. No mutta eipä tuo oikeastaan haittaa :)
 
 
 
Ensimmäisellä kierroksella tuli 7 virhettä... :D
 
 


 
Toisella kierroksella mentiin taas ihan hullun hyvällä parannuksella! 3 virheellä :)) Oon tosi ilonen.
 
Kuvat on c) Mila, Kira, Juulia, Japi, Ronja!
 
Oli huippu kiva viikonloppu kiitos kaikille mukana olleille! <3

 

 

 
 
 
 
 
 

 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti