keskiviikko 27. elokuuta 2014

Palojoki epv 23.8

Tietysti tähän alkuun voisin heittää niin kliseisen lauseen "en oo ehtiny koska mul on ollu kouluu".  Mun kohdalla se ei itseasiassa ole ollut niin vaan oon sunnuntaista asti maalaillu esteitä jotka on menossa Sirulle, Japille, Ronjale, Siirille ja karkille. Nyt oon saanu niitä melkein valmiiksi, Puotiharjussa niiden pitäis olla valmiita :´) Tänään käytiin myös kyselemässä kaverini kanssa tet-paikkoja toukokuulle. Kerran mä olen tän postauksen jo kirjottanutkin mutta se ei syystä tai toisesta halunnut ilmestyä tänne.. Nojoo aloitetaan:


Bonita
 
 
Bonita oli mulla vaan kisaamassa keskivaikeaa mutkaa koska ei ollut muita luokkia mihin tyttö olisi voinut osallistua. Bonita hyppäsi molemmatkierrokset 1 virheellä ja voitti koko luokan! Oli siis Bonitan ensimäinen ja viimeinen kerta kv mutkassa.
 


 
 
Obelix
 
 
Obelix mulla oli kisaamassa helppoa mutkaa ja keskivaikeaa mutkaa. Helpossa mutkassa Obelix taisi mennä molemmat kierrokset yhdellä virheellä.
 
 


 
Ja keskivaikeassa ekalla kierroksella taisi mennä 6 virheellä ja tokalla 2 virheellä. en muista näitä kunnolla mutta Obelix ei mitään kisoista saaanut.
 
 
Postauksen kuvat c) Iina ja Ronja!
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti