torstai 28. elokuuta 2014

Pikkuloikkia!

Nyt pikkasen loikkimiskuvia. Harjoiteltiin molemoien kanien kanssa noin kv tasoisia esteitä. Molemmat kanit hyppi todella hyvin ja yllätyin todella positiivisesti :) Äiti otti nämä kuvat siis.

Bonita
Tyttyä hypytin vaan ihan pari kertaa tolla estesarjalla koska niinkuin kuvista huomaa oon vaihtanut ketjun tohon narun päähän. Oon ajatellut vaihtaa ton ketjun vähän lyhyemään koska toi oli suht painava omaan käteen ja aika pitkä. Bonitan pitää tottua siihen, ja ohjaajana myös minunkin.
 


 
Niinkuin noista kuvista näkyy, toi ketju on liian pitkä ja aijon vaihtaa sen mahdollisimman pian.
 
Obelix
Pojua hyppyttelin nyt vähän enemmän ja laitto mulle kyllä jauhot suuhun. Mä tiedän että Obelix osaa mutta innostus on alkanut sillä lopahtamaan. Siksi oikeestaan nykyään melko harvoihin virallisiin sitä otan. 
 
 

 
Niikun kuvista näkyy, kyllä poju oikeesti loikkaa!
 
Mulla pikkasen kiirettä pukkaa kun noita esteitä on multa tilattu aikalailla joten koko viikko on oikeestaan mennyt niitä rakennellessa. 3 M-estettä, 1 A-este ja 1 salamalankku pysty. Niiden pitäis puotiharjuun mennessä olla valmiita koska sinne oon ne esteet viemässä tuleville omistajilleen :3 Oon ajatellut että teen sivun tonne ylös näistä esteitä mitä tilaustöinä meillä valmistuu.
 
 


 
 

4 kommenttia: